Klucz do twojej mocy

indeks1
Sekret Twojej siły

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o własną wagę. Wyszło na jaw, że nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tłuszczyku sprzyja spadaniu ilości testosteronu we krwi. I na odwrót – obniżenie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podwyższenie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie przesadź jednak w drugą stronę – tłuszcze to istotne substancje odżywcze, których funkcja polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, przykładowo… testosteronu. Rozciągnięte w czasie albo częste głodówki czy totalne
cialis
usunięcie wszelakiego rodzaju tłuszczów z diety, mimo niskiej albo prawidłowej masy ciała również może ujemnie wpłynąć na ilość tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Działaj wedle zasady „to, co słuszne dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Zbyt obfite spożycie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w naczyniach krwionośnych. Stąd zmniejsza się ich średnica, a w ślad za tym – transfer krwi. Ponieważ erekcja polega na zapełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie trzeba chyba pisać jaki będzie skutek, kiedy tej krwi do omawianego narządu dopłynie za mało. Wszystko jest dla ludzi, jednak, jeśli chcesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ukochane „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra w zelu
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w przeróżnej postaci zostaw na szczególne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają dużo błonnika, który pozytywnie wpływa na obniżenie ilości cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie objadaj się każdego dnia żółtym serem.