Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym czynnikiem wpływającym na potencję jest prawidłowe jedzenie. Zbilansowana dieta jest w stanie poprawić nie tylko poziom potencji, lecz również płodność. Zwróćmy najpierw uwagę na to, co się dzieje w czasie ejakulacji. Jak się okazuje, dochodzi wówczas do dosyć ważnych niedoborów selenu. Łatwo go uzupełnić jedząc tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Inny tak samo istotny element w naszej diecie to cynk, który odpowiedzialny jest za syntezę testosteronu, ten natomiast jest odpowiedzialny za popęd seksualny. W chwili spożywania napojów procentowych czy palenia papierosów tracimy cynk, lecz szybko można go zwiększyć poprzez warzywa strączkowe, wybrane ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj lub ostrygi.
Niesamowicie ważnym elementem jest też arginina, która stanowi osiemdziesiąt procent ejakulatu. Arginina powiększa wytwarzanie spermy oraz zwiększa żywotność plemników. Składnik levitra ten bierze udział także w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, dzięki czemu naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich składnikach jak kakao, mięso wołowe, orzechy nerkowca, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Warto zwrócić również uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, jaka jest określana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, jajach, zarodkach pszenicy oraz ciemnym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, jaka ma wpływ na odpowiednie uwalnianie hormonów. Jeśli chcemy uzupełnić jego poziom skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie potencja